עורכי דין פליליים

אומרים שאין חכם כבעל ניסיון, והדרך נכון פי כמה וכמה לגבי עורכי דין פליליים. עורכי דין אלה אמונים על החופש והחירות שלך, מייצגים אותך ברגע הכי חשוב בחיים שלך ויעשו את ההבדל בין זיכוי למאסר. הליך פליל הוא דבר שיש להתייחס אליו בכובד ראש , כאשר הדבר הראשון שיש לעשות כראוי הוא בחירת עורך הדין הנכון אשר מתמחה בסוג העבירה בה הנך מואשם. אנשים בעלי ניסיון הם הראויים לייצג אותך בבית המשפט וללוות אותך לאורך התהליך הלא נעים הזה. כאשר המשרד הנכון עומד לצדך – אתה תזכה למעט יותר שקט נפשי.

עורכי דין פליליים ברחבי הארץ

ברחבי הארץ תוכל למצוא מגוון רחב של עורכי דין פליליים, אך אם הגעת למשרד שבס ושות' – כנראה שאתה מעוניין בייצוג הטוב ביותר. משרדינו עסק בתיקים רבים אשר הסתיימו במחיקת כתבי האישום, כמו גם תיקים רבים אשר הסתיימו באי הרשעה. אנו עוסקים בדינים שונים מהתחום האזרחי, המסחרי והצבאי, כאשר בנוסף אנו מתמחים במגוון העבירות השייכות לתחום הפלילי. להלן מספר עבירות השייכות לתחום זה:

  • עבירות אלימות, כולל עבירות אלימות במשפחה
  • עבירות זיוף
  • עבירות גניבה ממעביד
  • עבירות שימוש וסחר בחומרים מסוכנים
  • עבירות על חוק התכנון והבניה
  • עבירות איומים וסחיטה
  • עבירות מחשב וסייבר
  • עבירות תקיפה, כולל תקיפת בן זוג ותקיפת חסר ישע

עורכי דין פליליים במשרד שבס ושות'

ייעוץ משפטי בשלבים המוקדמים של החקירה עשויים להשפיע משמעותית על הצלחת התיק. חשוב להתחיל את התהליך כמה שיותר מוקדם, על מנת למנוע ממך לעשות טעויות בחקירות הראשוניות העשויות להשפיע על הצלחת התיק. אנחנו משרד עורכי דין שבס ושות' מאמינים כי מגיע לך הייצוג הטוב ביותר :

ליווי מקצועי ושירות אדיב הם דבר שאנו מדגישים מאז היום הראשון בו הוקם משרדינו. אנו מבינים כי היחס האישי הוא דבר חשוב בתקופה הרגישה שעוברת עליך ונעשה את המקסימום על מנת שתגיע נינוח ומוכן לחקירות ולמשפט. אנחנו נשתמש בכל הידע שצברנו על מנת לנצח בבית המשפט. ישנם תיקים רבים אשר בתחילת הדרך נראו חסרי סיכוי אך בסופו של דבר הסתיימו בהצלחה. הדבר מתאפשר הודות לניסיון הרב שיש לנו בתיקים פליליים. ניסיון זה מקנה לך יתרון כאשר אתה מגיע לחקירה . לקוחותינו מבינים שכשזה מגיע לבית משפט אין פשרות – כדאי ללכת עם הטובים ביותר.

בית א.ש.ר.א, דרך מנחם בגין 65, תא דואר 51273, תל-אביב

השארת פרטים מהירה

קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support