עו"ד פלילי בתל אביב 

בחיים יש רגעים של שיא ויש רגעים של שפל. יש רגעים של אושר ויש רגעים של מצוקה. כולם עוברים זאת ולעיתים גם נתקלים במצב הלא נעים של להיות מואשם בפלילים. אישומים מסוג זה הינם חמורים ביותר ודורשים טיפול זהיר ומקצועי של עורך דין המתמחה בפלילים. אם הינך מואשם בפלילים מסיבה כלשהי – מומלץ לפנות בהקדם לעורך דין ולמצוא ייצוג משפטי ראוי.

הדרך הנכונה לבחור עו"ד פלילי בתל אביב

בחירת עו"ד פלילי היא בחירה משמעותית שיש לבצע בכובד ראש. יש לבצע סקר שוק מעמיק ולקבל חוות דעת רבות ככל הניתן. רגע לפני שאתה בוחר סופית את עורך הדין שלך, כדאי שתשאל את עצמך את השאלות הבאות :

האם אני מרוצה ממנו ברמה האישית ? האם אני מרגיש שניתן לבטוח בו? האם הוא יוצר רושם של אדם בעל ידע ונותן לי תחושת ביטחון ? האם הוא באמת מתמחה בסוג העבירה בה אני מואשם ? מי במשרד יהיה לצידי וייצג אותי בבית המשפט כמו גם בשלבים השונים של ההליך המשפטי?

משרד עורכי דין שבס ושות' מציע לך להגיע לפגישה ולהתרשם מסוללת עורכי הדין המובחרים שלנו, בראשם עורך דין פלילי בתל אביב ירון שבס אשר התמחה בפרקליטות המדינה – מחוז ת"א פלילי. מאז משרדינו עוסק בייצוג אנשים מהמגזר הפרטי והעסקי אשר מעוניינים בקבלת השירות הטוב והמיומן ביותר בתחום עריכת הדין. 

עו"ד פלילי בתל אביב – משרד עורכי דין שבס ושות'

דיני תעבורה, דינים צבאיים, דינים אזרחיים ודיני חברות מסחריים הם רק חלק מההתמחות שלנו. משרדינו כאמור מתמחה גם בעולם הפליליים וייתן לך את הייצוג הטוב ביותר עבור עבירות כגון:

  • עבירות אלימות
  • עבירות מין
  • עבירות תקיפה
  • עבירות רצח והריגה
  • עבירות סמים
  • עבירות שוחד
  • עבירות סחיטה והונאה

עבירת אלו ואחרות מטופלות על ידינו בצורה הנכונה ביותר, דבר המוביל להצלחה בכמות ניכרת מהתיקים. הצלחה זו עומדת לנגד עיננו בכל תיק ותיק, גם בתיקים הנראים בלתי אפשריים בתחילה. אנו במשרד עורכי דין שבס ושות' מתחייבים לא לוותר על התיק שלך ולעשות כל שניתן על מנת להגיע לתוצאה הרצויה.

 

בית א.ש.ר.א, דרך מנחם בגין 65, תא דואר 51273, תל-אביב

השארת פרטים מהירה

קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support