עורך דין פלילי בתל אביב 

הרגע בו אתה מגלה שאתה עומד בפני אישום פלילי הוא רגע לא קל. האישום מכה בך כמו רעם ביום בהיר ועשוי להכניס אותך להלם. ברגעים כאלה אסור לך להיות לבד, מצב מבלבל זה עשוי להוביל לטעויות בהתנהלות שלך טרם החקירה ובמהלך חקירת הרשויות. כיוון שמדובר בדבר שישפיע משמעותית על חייך ועתידך – אין כאן מקום לטעויות. עורך דין המתמחה בתחום הפלילים ומכיר על בוריו את ההליך הפלילי בארץ הוא הכתובת אליה עליך לפנות.

איך למצוא עורך דין פלילי בתל אביב 

ייעוץ והכוונה הניתנים מרגע המעצר מאפשרים לחשוד להתנהל באופן הנכון מול הרשויות, לכן עליך לקבל ייעוץ וייצוג משפטי מהרגע שהועמדה מולך תביעה. אם מדובר בתביעה פלילית, הנך מוזמן לפנות למשרדי עורכי דין שבס ושות'. היכרות מעמיקה עם ההליך הפלילי מביאה להבדלים משמעותיים בפסיקת המשפט. זו הסיבה שמשרדינו מצליח בתיקים רבים והביא לסגירת התיקים וזיכוי הנאשם. הדבר מוביל אותנו להצלחות משמעותיות גם בתחום וועדות לניכוי מאסרים ועתירות אסירים, חנינות ומחיקת רישום פלילי.

אני עורך דין ירון שבס. אם הנך זקוק לעו"ד פלילי בתל אביב – הגעת למקום הנכון. נוסף על כך, משרדינו מתמחה בין היתר בנושאי :

  • דין אזרחי עם דגש על עסקאות מקרקעין ונדל"ן
  • צוואות, ירושות ,ליטיגציה אזרחית ותביעות כספיות
  • דיני חוזים וייעוץ לחברות
  • ייצוג קורבנות של עבירות אלימות ומין
  • דיני תעבורה והדין הצבאי 

עורך דין פלילי בתל אביב – ירון שבס

המחלקה הפלילית של משרדינו מתמחה בשלושה תחומי עיסוק: דין צבאי, דיני תעבורה ומשפט פלילי. כל תחום כזה הוא עולם ומלואו. הודות לשנים של ניסיון אנו מסוגלים לתת את הליווי והייצוג המקצועי ביותר בכל שלב ושלב, בין אם מדובר בחקירות משטרתיות, מעצר עד תום ההליכים, עתירות אסירים, וועדות שחרורים וחנינות. אם הנך מעוניין בייצוג משפטי חזק ומקצועי, נשמח לעמוד לרשותך.

בית א.ש.ר.א, דרך מנחם בגין 65, תא דואר 51273, תל-אביב

השארת פרטים מהירה

קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support